schmits.reismee.nl

Strand

In verband met de wateroverlast van gisteren moet er het e.e.a. worden opgeruimd en schoongemaakt.

We zijn ook druk met dit blog ( Reis mee) in de lucht te krijgen, maar de internet snelheid is ondanks de goede voorbereidingen, extra router, extra data sim toch lastig, vodafone werkt niet echt mee en de ontvangst is hier maar 1 dopje. ......... pffff

Het is vandaag 28 graden, lekker om ook eens de nieuwe BBQ uit te proberen, in de camping super halen we de nodige ingrediënten, en nadat dit in de koelkast is gezet, gaan we richting strand en huren een parasol en twee ligbedden.

Onder het genot van een Birra Moretti (large) en een spezzi liggen we flink bruin te worden en riskeren natuurlijk enige soorten van huid (K) hahaha maar we worden bruin. Yvonne duikt af en toe even de Golf van Trieste in om wat af te koelen John laat de temparatuur van de huid liever flink op lopen.

De zee is net zo warm als bij Curacao, het water is ca 32 graden en voelt als een warm bad. Ook zijn er diverse douches op het strand waar het zoute water uit je haar kan weg spoelen.

De BBQ is geweldig, na de BBQ bellen we met Dev en Jordy, zijn zijn nu immers al 1 jaar verloofd.

Nadat we hebben afgewassen gaan we natuurlijk toch nog maar even naar het restaurant voor een drankje en de Karaoke avond.

Devoney

Zonnebrand!