schmits.reismee.nl

Vertrek uit Cochem richting Villach

Na de caravan weer reisklaar te hebben en achter de auto gespannen hebben we nog even de toilet cassette schoongemaakt in een high-tech camping plee reiniger voor slechtes 2 euro werd de cassette schoongemaakt en voorzien van nieuwe vloeistof.

We hebben aanvang gemaakt richting Villach Oostenrijk om daar wellicht nog wat van de Kirchtag mee te maken.

We hebben ca. 800 kilometer voor de boeg in Duitsland en Oostenrijk, rond 13.00 uur hebben we geluncht langs de A61 bij een Nordsee restaurant. Fish & Chips en Bratwurst XXL mmmmmm. Het is inmiddels 26 graden we rijden het mooie weer tegemoet. Via Heidelberg, richting Basel, Mainz, Munchen en via Stutgart richting Salzburg. Helaas begeeft de caravan spiegel het aan de bestuurders kant maar Ducttape doet wonderen. Rond 20.00 uur gaan we op zoek naar een slaap camping en vinden die in Bernau, aan de Chiemsee 50 kilimeter van de grens met Oostenrijk. Dit is een Transit Camping, dus alleen voor de overnachting. morgen weer vroeg verder.